Moje czytanie w ramach półmaratonu czytań w Inst. J. Grotowskiego we Wrocławiu 24.02

W sobotę 24 lutego zapraszam na półmaraton czytań performatywnych “Obywatelka Rzeka” na zakończenie rocznego kursu teatru dokumentalnego “Teatr na faktach” Instytut Grotowskiego we Wrocławiu w Sali Laboratorium.
Czytanie mojego tekstu “Szpieg z krainy Głuchych” w III bloku czytań od godziny 20.00. Więcej o nim poniżej lub na stronie instytutu.

𝐒𝐳𝐩𝐢𝐞𝐠 𝐳 𝐤𝐫𝐚𝐢𝐧𝐲 𝐆ł𝐮𝐜𝐡𝐲𝐜𝐡
Autorzy: @Edyta Kozub, Marek Ł. Śmietana, Łukasz Wójcicki
Konsultacje artystyczne: Daniel Kotowski
Rzeka grzmi i szumi, ale w głębi jest głucha. Formują ją wartkie strumienie myśli o dyskryminacji, niepełnosprawności, tożsamości psychoseksualnej – wszystkie spotykają się w jednym pytaniu: czy Głuchy w Polsce może się czuć u siebie, czy zawsze będzie jak szpieg we własnym kraju?
Czytanie performatywne „Szpieg z Krainy Głuchych” to rapowana dokumentalna historia Marka Śmietany, głuchego blogera, lektora języka migowego, wykładowcy UW i działacza społecznego w jego tłumaczeniu na Polski Język migowy i w interpretacji techniką inspirowaną Visual Vernacular w wykonaniu głuchej performerki Edyty Kozub.
Czytanie tłumaczone na polski język foniczny w wykonaniu słyszącego performera i choreografa Łukasza Wójcickiego.
Oprócz mojego czytnia, w tym samym bloku również czytanie Mo Tomaszewskiej tekstu “Fluo ergo sum – płynę, więc jestem” z moim udziałem obok Mo i Niki Kimaty
ZAPRASZAM! Wstęp wolny, ale trzeba zgłosić się po wejściówkę.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://grotowski-institute.pl