Ruszyły prace nad dokumentem kreacyjnym “Król Maciuś I”

Prace nad dokumentem kreacyjnym „Król Maciuś I” w reż. Jaśminy Wójcik ruszyły w 2020, wtedy też zostałem zaproszony do projektu jako choreograf i człowiek odpowiedzialny za ruch w pracy scenicznej z dziećmi, co było dla mnie dużym wyróżnieniem i wyzwaniem bo głównie pracuje z dorosłymi. Za nami właśnie pierwszy etap pracy warsztatowej z dziećmi na planie filmu. Muszę napisać, że było to dla mnie wyjątkowe doświadczenie. To, co się zadziało było bardzo emocjonalne i głębokie. W nocy, po zdjęciach do filmu z trudem mogłem zasnąć dochodząc do siebie jeszcze pare ładnych godzin. Wiem, że to dopiero początek, ale chciałem podziękować całej ekipie filmowej za jej profesjonalizm i wsparcie, dla dzieci i dla siebie samych. To, co się wydarzyło na planie było wyjątkowe i już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć i dalszego ciągu tej przygody pt. „Król Maciuś I”!